Hopp på fält

Åh hon är så fin min skrutta. Mamma följde med till stallet och skulle kolla när jag red, så självklart åkte kameran med då. Hon stod hela helgen eftersom jag jobbade och var dyng trött när jag kom hem så orkade inte med att ta henne då eftersom hon är som hon är. Men även fast hon haft dessa två vilodagar skötte hon sig galant. Pigg som vanligt och vill inte trava utan galopp är den gångart hon gillar bäst när vi är ute, så blev lite öka/minska så hon fick jobba och stärka sig lite där. Blev även hoppsugen så mot slutet tog jag studsen några gånger vilket hon redde ut strålande. Aldrig hoppat studs innan och gjorde det med bravur. Till sist hoppade vi ett vanligt hinder som ar lite högre, och även det tog hon så fint så. Lite hopptalang finns det allt i min dressyrstjärna!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback