Update Sessan

Efter Sessans vila känns hon faktiskt riktigt bra. Har hunnit rida henne tre gånger, och hon har ju fortfarande kvar sina stolligheter, men hon visar en mer positivare sida än vad hon gjorde förut. Hoppas på att det hjälpt lite i alla fall.
 
I torsdags tränade jag för Lotta Esping och då skötte hon sig väldigt bra. Sen var Lotta inte min typ av tränare, men man måste ju testa för att veta. Ska nog hålla mig till Lotta Fasth och Ellie Hjalmarsson nu ett tag då jag trivs bäst med dem.
 
Den här veckan som kommer ska jag ta det lugnt på träningsfronten och bara rida själv. Har varit alldeles för mycket träningar för tränare på sista tiden att jag inte hunnit med att träna på det jag själv vill träna på. Sen på fredag är det en clear round inbokad igen, så det ska jag väl trimma någon dag till. Annars är det skogen som är inplanerad för att hon verkligen ska få ha skoj och rasta av sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback